hejdå alla älskade

Morgondagen är min sista dag..
Jag kommer dö mellan 8-9 på morgonen..
Vill ni veta varför?






FÖR VI SKA SKÄRA I HJÄRTAN!!!
Åååh! Okej, ganska coolt :o
Men jag kommer dö, spy, dö lite mer, skrika, springa runt i cirklar,
svimma, ramla över hjärtat, halka omkull & dö igen om jag råkar röra det..
Såå.. jag ska nog hålla mig på en meters avstånd
& låta Amanda sköta skärandet!

Imorn är det fredag också ja! :D
Fan va nice, veckorna går ju dunder fort!
Blir att dra ner på stan med Johanna efter skolan,
hon ska väl köpa något antar jag? & hämta lite grejer.
Sen på lördag blir det först Helena,
sen drar vi till Felicia & sen blir det partyy!
ÖÖS!
& på söndag blir det att fira kusinen :*
MIN HELG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback