I seriously believed in you this time

OJOJ! Läsförhöret/prover i geografi gick ju riktigt bra! Tror jag ;)
Det var allt jag hade att berätta om skolan, haha!
Men efter drog jag & Helena ner på stan för att senare dra hem,
men bussen kom inte förren efter en timme, så vi kollade runt lite,
själv köpte jag en gul t-shirt :) Ganska söt faktiskt :D Lite pippi aktig dock xd
HAHA! Helena & jag kommer va med i Kuriren imorn!
För två tjejer från Kuriren kom fram & ställde "dagens fräga" till oss :o
HAHA! & JAG VA AS SEG!!! Stod säkert i fem minuter & bara; ööh.......
Haha! & bilden kommer va jätte ful :( Hade precis haft idrott & sket i att fixa mig på nytt & självklart då så ska det tas kort för hela Katrineholm (Y)
Jippi alltså... Eller kanske inte? Haha!
Sen när jag kom hem blev det lite stressigt,
hade bara 30 min på mig att ta mig ner till Nautilus :D
Gick riktigt bra faktiskt, lite seg på vissa saker men annars riktigt bra :D
& fan va jag är stark! Tydligen kör jag på tyngre än många andra tjejer (H)
Så nu har jag ett Nautilus kort & jag kan nu träna när jag vill :D:D
Riktigt jäkla stolt faktiskt! Fast jag har lite ont i kroppen nu :(
Har ju inte tränat på två år sen jag la av med simningen,
så det är hårt att börja träna nu!
Så morgondagen kommer gå ut på träningvärk! HAHA!

& OM NI SKA VETA!
avsnittet av Vampire diaries kom inte igår :'(
MEN DET HAR KOMMIT IDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Alice

Sötis! Jag vill också träna ska göra det när jag är 16 xd <3

2010-01-22 @ 18:44:37
Postat av: Erika

jag är inte 16.. HAHA! (L)



& då ska du börja på Nautlius!

2010-01-22 @ 19:45:26
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback