I was a dreamer before you went and let me down

Tjaava! ;)
Dagen började ju inte bra kan jag ju säga!
Jävla Kuriren har ju stavat fel på mitt namn & jag ser fet ut?
Liksom nu kommer alla som inte känner mig tro att jag är tjock xd haha!
& igår kväll fick jag reda på något hemskt, men jag ska försöka förtränga det,
för vår vänskaps bästa <3
& sen är jag pissförbannad på en jäkel! Ååh! Så jäkla omoget..

Men nu till de bra sakerna då ;)
Idag är det lördag :D Så jag kunde sova länge imorse :*
Riktigt skönt det alltså, höh!
Tydligen fyllde två personer år, en vän & en gammal bästa vän,
så grattis i efterskott till er! :*

Hm.. Idag vet jag inte vad jag ska göra?
Blir väl att dra med mig datan till sängen & ligga där :D
Kanske glo på en film också? Skulle vara ganska soft :)
& JUSTE! Mamma kanske har gått med på att köpa en tröja till mig :D
Vill verkligen ha den & den är inte så jätte dyr, bara 149:- så :D
hoppashoppashoppas!
Den ser ut såhär tror jag det va:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback