mitt hjärta är ditt att förstöra

julia's säger:
EN RÖD ROS FÖR MIN UPPSKATTNING OCH FÖR EVIG KÄRLEK!

ERIKA säger:
AW, ÄLSKLING! DU HADE INTE BEHÖVT!
mitt hjärta tillhör nu dig! ♥


julia's säger:
jag visste att det skulle bli vi ulf(tomten)stenrik ♥

Erika säger:
jag har vetat det hela mitt liv britta (medmossf) itta ♥

Julia's säger:
men du, har du något emot min flickvän Hjördis? jag är nämligen bi, och jag vill både ha dej och Hjördis ♥ mitt hjärta är delat

ERIKA säger:
VAFAAAAAAAN!!!!!

julia's säger:
gör det något? JAG TRODDE DET VA OKEJ FÖR DEJ?

ERIKA säger:
OKEJ! JAG TAR ER BÅDA! DÅ BLIR DET TREKANT ÄLSKLINGAR! SES OM 10 MINUTER! ♥

julia's säger:
JAG ÄLSKAR DEJ ♥


Kommentarer
Postat av: julia

HAH XD

2010-01-06 @ 13:36:39
Postat av: Erika

hahah! :D

2010-01-06 @ 13:56:10
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback