Namnsdag va ;)

Tjaava!
Idag har jag namnsdag om ni inte visste det :D
Tydligen är det Erika idag :)

Vaknade runt halv tio imorse.. Jobbigt!
Gick upp direkt & satte mig vid tv:n & ser att Emma kollar på händelsen "9/11" :o
Bad henne spola tillbaka så jag kunde få se hela
& hon va så pass snäll så hon gjorde det åt mig :)
Så jävla hemskt alltså! Det börjar med att man ser att första huset brinner & sen börjar man se hur människor faller & hoppar ut! Alltså vafaan! DET VA HEMSKT!
Fatta att se något verkligt sådär, FATTA ATT VA DEN SOM FALLER!
Alltså shit.. De bara föll rakt ner.. Ush..
Sen ser man efter 20 min hur ett stort Jumbo Jet flyger rakt in i det andra..
JÄVLA FITT TERRORISTER ALLTSÅ! (döö...)
Sen när man ser hur husen rasar också! Liksom shit!
Fatta att stå kanske 2 kvarter ifrån & så rasar skiten & ett mega stort rökmoln kommer mot dig, liksom man springer för sitt liv verkiligen!
& ramlar man är man död fan, för alla människor springer för sitt liv, ingen bryr sig om någon ligger framför en, man springer bara rakt på personen..
Hemskt, riktigt jävla hemskt...

Ah, men nu till de bra sakerna då!
Dagen kommer spenderas med Erika :D Haha! Ett till namnsdagsbarn ;) HAHA! (L)
Ingen aning om vad vi ska hitta på, men det löser sig nog :D
Nu ska jag sätta igång & fixa mig, så ha det bra! :D
Puss! ♥


Kommentarer
Postat av: Alice

Grattis på namsdagen! :*

2010-01-24 @ 13:55:47
Postat av: Erika

tack älskling! <3

2010-01-24 @ 18:17:41
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback