Nyårsaftons berättelsen

Okej, bara för att jag har så sjukt tråkigt kan jag berätta om hela kvällen igår :D
Kvällen börjar med att Albert kommer runt sex? tror jag :D
Ungefär en halvtimme senare kommer Sanna, Amanda & Johanna :D
Sen kom David, Måns & Anton :D Va lite lamt i början, men sen kom vi igång ;D
Runt nio började hur jävla många människor storma in hela tiden :o
Kom säkert 4-5 klungor med 10 pers var gång, haha!
Kände igen de flesta som kom, men var några främlingar,
men som sagt, främlingar blir alltid bekanta ;D
Många personer man snackat med över t ex msn eller biddagboken snackade
man mycket med under kvällen & det var förbaskat roligt kan jag säga! :D
& fifan vad mycket sprit det fanns överallt! JÄVLAR ALLTSÅ!
Själv är man ju att man dricker lite & när jag känner att det är nog, så slutar jag,
vill inte göra misstag & sånt, så jag va väl lite sådär under kvällen, men mot sena timmarna blev det mycket bättre, då var det myycket roligare att kolla på alla packade människor xd
Blev väl inte något direkt "ragg" under kvällen, men det skulle ha varit,
men det gick åt skogen, som vanligt för mig -.- haha! Men vi får hoppas på fler chanser,
runt tolv skulle vi dra ner på stan & träffa massa folk, & FAN vilken tur alltså,
precis när vi drar så ser vi att polisen är utanför, så vi skyndar oss ut & de fick ju
inte tag på personen som höll i festen, tihi (A)
Jag använde mina nya högklackade skor faktiskt, men jag märkte att jag behövde ett stöd så jag fick hålla om Dennis hela vägen ner på stan, haha! Men det var mys! ;)
När vi väl kom ner satte jag mig med Felicia & efter 10-15 min va jag tvungen att ta hem henne -.-
Så det pajjade väl kvällen lite, men jag ställer alltid upp om det är något sånt.
Speciellt om personen är en av mina bästa vänner :)
Hjälpte faktiskt några fler under kvällen, förstår inte varför jag håller koll på alla andra egentligen, men jag tycker att eftersom de är mina bästa vänner känner jag mig lite skylldig att hålla lite koll, & det uppskattas så :)
Sen runt 1-2 kom Albert, Måns, David & Anton tillbaka & vi hade ganska roligt faktiskt :D
Sen kom julian någon gång runt 2 tror jag med pizza :D:D
Fast det var egentligen hans kompisars pizza, men de ville väl inte ha den antar jag,
så vi snodde den (H) Men Felicia vägrade ta för ingen av oss visste vafan de kunde gjort med den? De skulle kunnat pissa, hoppa eller vatusan som helst på den, men är man hungrig så är man :D Då äter man vad man får ;D Sen gjorde jag ordning pommes till de andra & självklart, mästaren som jag är, blev de helt perfekta! ;) Deras egna ord! ;D
Sen runt fyra tiden somnade jag & Felicia :D
Så det var en riktigt rolig kväll även fast den inte blev som väntat :D


hahah! snyyyyygg!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha tändaren xD

2010-01-01 @ 20:36:49
Postat av: albeeert

gaalen kväll :D måste göras om! ;) <33

2010-01-01 @ 22:37:56
URL: http://saywtf.blogg.se/
Postat av: Erika

veerkligen! <33

2010-01-01 @ 22:48:18
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback