this time baby I'll be-e bulletproof!



hur många besökare ungefär har du varje dag? :)

jag har mellan 50-100 ungefär :)

jag såg att du satt ihop en klädserie på din blogg och du borde göra fler, tänk på de!
haha, jaså? själv blev jag ju inte precis nöjd, men fan va kul att någon gillade den :)
självklart kommer det komma fler isåfall :D

tänkte ba fråga om brunt eller blondt äe din naturliga hårfärg?
jag är blond ifrån början & färgat håret brunt :)

hej hej!
har du hårförlängning lr har du så långt hår?
försöker själv spara ut men de går inte så bra.
så om du har kan du inte ge tips på varifrån man kan köpa? :)
kramar Frida!
haha, nej, jag har ingen hårförlängning :D utan jag försöker spara ut det långt bara :)
första gången jag har såhär långt hår faktiskt :o
men några tips på sidor är ju alltid; www.happyhair.se, www.rapunzelofsweden.se eller så kan man fixa det hos någon frisör bara :)

skulle inte du kunna börja blogga om mode och sånt?
självklart skulle jag kunna göra det, men jag är inte personen som orkar hålla koll på alla trender & sånt, men jag kan försöka lite mer om ni vill :)

Vill du att killen ska raka eller ej ^^?
haha! ingen aning faktiskt, jag är oskuld så jag har faktiskt ingen aing över den frågan ;)

säg hur killar ska se ut som du faller för?
jag går inte så speciellt mycket på utseende, går mer för personligheten, men ett måste är att killen måste vara längre än mig & jag har ett fetish på snygga vältränade kroppar! så en snygg kropp är även ett måste! annars bryr jag mig inte så mycket, finns viktigare saker än utseendet :)

Tycker du Felicia pettersson är snygg ;););;);););)
det är inte hon som frågar ^^(A)A(A)A(A)
herregud ja! ;) & nej, självklart förstår jag att det inte är Felicia ;) <3 haha!

tja babe!! du har inte lust att träffa en snygg kille som mig ;)<3333
haha, jag har tyvär inget att utgå ifrån, så visa en bild så avgör jag då ;)

var ifrån köper due alla dina kläder ifrån??
måste bá veta asså!
de ser jue hur snygga ut som hellst påe dina bilder!
tack så mycket! jag försöker ha en sån snygg stil som går :)
men det är helt olika, kan va ifrån Gina Tricot, Bik Bok, Åhlens, H&M, Nelly.com & massa andra ställen/sidor :)
men varje gång jag köper något nytt säger jag var ifrån jag köpt det :)
men räkna inte med att jag kommer köpa något de kommande månaderna, har väldigt dåligt om pengar & måste spara alla resterande pengar till tatueringen :)

Om du skulle få välja att åka vart du ville vart skulle du åka då?
Och om du fick ta med nån vem skulle du välja? <3!
hm.. jag skulle nog åka till ett otroligt varmt & jätte vackert land :D jag skulle väldigt gärna vilja åka till Thailand & se alla sevärdigheter & se alla djur som finns över hela landet :)
& vem jag skulle välja..? hm.. det var svårt.. men jag skulle nog inte kunna välja sådär att "dig väljer jag, resten skiter jag i", utan jag skulle nog fråga runt om någon skulle vilja följa med :) <3

hur länge har du haft mens älskling? ;);) <33
haha, den fick jag i slutet av sexan ;)<3

hej, fin blogg :)
min fråga är vad du har för intressen, vad du gör på fritiden och sånt?
hej själv & tack så mycket :)
mina intressen är väl inte mer speciella än alla andras, skola, dator, shoppa, vännerna, tv:n ;D haha! nej, men det är väl inte mycket mer speciellt än det :)
på min fritid sitter jag väldigt mycket vid datorn eller så är jag med mina vänner :D<3

grymt fin blogg du har :D
men vad ska man fråga?
vi tar.. vad använder du för smink?
tack så mycket :D
jag använder; Nivea stay real foundation, Maybelline pure foundation mineral eller vad den heter, en brun/guldig ögonskugga, eyeliner ifrån H&M, Maybelline great lash mascara, L'oréal paris voluminous mascara, Isadora build-up mascara extra volume, det var det :D

och ta hårprodukter samtidigt! :D
jag använder 'Paul Mitchell volumizing spray' först i fuktigt hår & sen fönar för att få upp volymen, sen plattar jag självklart håret, men för att få upp volymen (har inte direkt någon stor volym, för jag vill bara ha "lagom") använder jag den rosa proffs hårsprayen & Björn Axén hårspray :) det är det enda jag använder :)

satsar du på att bli storbloggare? :P
alltså alla vill väl bli storbloggare, men jag satsar faktiskt inte på det, för jag vill ha lagom många läsare bara, jag vill inte att hela sverige ska känna till hela mitt liv :o visst kul att va känd, men jag skulle fan inte klara av all kritik mot en :/ så jag trivs nog bättre som en liten bloggare :)

jag såg att du gjort en frisyr med en rosett och jag måste fråga hur du gjorde den, tacksam för svar :)
det var super enkelt om man körde efter en video på youtube :D
här ska ni få videon jag utgick ifrån, klicka här!
super enkelt & super snyggt!

Haru bestämt vilken linje du ska gå på gymnasiet sen? :) <3
jag är ju då 15 & fyller 16 nu under 2010, så nu i januari ska jag söka gymnasium :D
& linjen som jag tänker söka är:
1 hand: stylist
2 hand: media
3 hand: handel

varför började du blogga? :)
jag har bloggat väldigt många gånger föut, men det har aldrig gått såhär bra för mig :)
men jag började nu för att en del frågade mig varför inte jag bloggade & då tänkte jag;
liksom varför inte? det är en kul grej man kan sysselsätta sig med :)
& eftersom många läser min blogg så känner jag mig tvungen att uppdatera väldigt mycket nu & att jag inte får sluta, men hade det gått dåligt hade nog inte bloggen varit kvar nu ;)

vem är den bästa och snyggaste och första du strulat med ;)?
hm.. den första jag stulade med var alexander, men den bästa & snyggaste..jag har verkligen ingen aning! :o
finns många bra & många dåliga & en del är snygga & en del inte lika snygga ;)

Oskuld?
japp, jag är oskuld.
oskulden är viktig för mig, så jag skulle inte kunna ge den till vem som helst, jag ska känna att jag litar på personen & att han är rätt att få den :)

Var din första kyss bra? :D
huh, julian vill veta om kyssen var bra? ;)
alltså, på valborg 2009 fick jag min första riktiga kyss faktiskt :)
av en kille vid namn julian som är en bra vän till mig nu :D
& jofan, för att vara den första så var den nog bra ;) så tumme upp på den julian! (Y)

har du någon gång fantiserat om mig (måns) och david :D:D:D:D:D ?
HAHA! ja deklart? ELLER INTE! ;) nej, jag ser er inte så, ni är bara bra vänner :*

har du någongång haft sexuella fantasier om en av dina tjej kompisar? och isf vem? :)
nej, det har jag inte haft! & jag tror verkligen inte jag kommer ha det heller xd

hej, jätte fin blogg :)
tänkte bara fråga hur lång du är?
hej på dig med, & tack :)
jag är något mellan 1,75-1,80, jag har ingen direkt aning om exakta längden :o

cha cha!
min fråga äh när due hade ditth senaste förhållande?
heej :) mitt senaste förhållande var med en som heter alexander & vårt förhållande började 12 augusti 2009 & höll inte mer än två veckor.

fin blogg!
när fyller du år och vilket år äe du född?
tack så mycket :)
jag fyller 24 september & jag föddes 1994 :)

fan vad snygg ;)
vad har du för storlek på dina trosor och bh tjejen? kanske skulle kunna få köpa ett par åt dig ;)
hahah! tack xd & fan vilken fråga :o
men min tros storlek är 36 & min bh storlek är 70B & 75B :)

hur skulle du beskriva dej själv oh din klädstil?
hm.. jag skulle nog beskriva mig själv som snäll, omtänksam & töntig, men kan vara jävligt dryg när någon går emot mig på något sätt, men för det mesta är jag nog ganska omtyckt skulle jag tro :)
min klädstil skulle jag nog beskriva som ganska snygg & uppklädd varje dag :) jag håller mig ofta till svarta saker under hösten, vintern & våren, men sen till sommaren ska det bli färg glatt igen, men som sagt, jag skulle beskriva min klädstil som ganska snygg :)

du nämner en del av dina vänner en hel del i din blogg så ja undra om du skulle kunna berätta lit om alla dina närmsta?
jag skulle väl kunna berätta lite kortfattat, vill inte säga något jag inte får för dem i bloggen :*
men vi kan börja med:
Frida Dahlqvist är 16 år & fyller 17 nu under 2010, jag har kännt henne i säkert snart 7 år eller något skulle jag tro. vi träffades på simningen, för båda tävlings simmade förut, men nu har jag slutat. hon är nu en av mina allra bästa vänner som jag kan förlita mig mest på.
Emma Lindh är 13 år & fyller 14 nu under 2010, henne har jag kännt hela mitt liv, eftersom vi bodde grannar på järsnäs när vi var små :) hon är även en av mina allra bästa vänner som jag kan förlita mig mest på & jag skulle nog chansa på att hon är den av alla jag känner som vet mest om mig :*
Felicia Pettersson är 15 år & fyller 16 nu under 2010, henne har jag kännt i snart 3 år genom skolan :) hon är nu en av mina allra bästa vänner & hon är nog den som jag är mest lik av alla :o
Alice Staaf är 14 år & fyller 15 nu under 2010, henne har jag kännt hela mitt liv eftersom hon är min kusin :D eftersom jag träffar henne såpass ofta så blir hon automatiskt en av mina mest omtyckta & älskade vänner & hon är självklart en av mina allra bästa vänner :*
Julia Sköld är 14 år & fyller 15 nu under 2010, henne har jag också kännt hela mitt liv, eftersom våra föräldrar kännt varann hur länge som helst :D hon är en av mina allra bästa vänner för med henne är det så sjukt enkelt att snacka med, för vi förstår varann såpass bra! & hon är verkligen en sån person jag ALLTID kommer ha sjukt roligt med :*
Albert Emini är 16 år & fyller 17 nu under 2010, honom har jag kännt i snart 2 år & jag har faktiskt varit bästa vän med honom sedan första dagen vi träffades, för det första vi sa till varann va; "heej bästa vän! :D" sen dess har det bara blivit så :) med honom kan jag seriöst snacka ut om allt, jag kan snacka om allt & jag kan va mig själv runt honom, förutom vissa saker jag undviker, haha! men han är verkligen en vän för livet!

det var nog alla jag brukar nämna lite oftare :D


Kommentarer
Postat av: frida

så jäkla söt du är gumman!

bv, älskar dej <3

2010-01-11 @ 01:12:20
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: Erika

tss, du är massa mer söt älskling!

& jag älskar även dig! <3

2010-01-11 @ 11:35:11
URL: http://eerikastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback