this is not what I want

åkte hem vid ett idag på grund av jävligt jobbig mensvärk..
& när jag kom hem hade mobilen kommit :D men jag har fått installera om allt skit & det är så jäkla jobbigt! & det är en sak jag inte fattar alls! tydligen är hela mitt SIM-kort fullt & jag fattar inte hur jag tömmer det?

nu ska ni få veta två problem jag stött på i mitt liv :(
första:
jag har börjat äta massvis varje dag nu för tiden & jag har fan gått upp i vikt & jag börjar känna mig tjock! men tydligen! läs noga nu! tydligen så tyker alla att jag var FÖR smal förut så de tycker det är bättre nu att jag gått upp lite :o men det kanske är sant, många klagade på att jag var för smal förut & en del frågade t o m om jag hade anorexia.. men det kan jag lova, jag är inte ens i närheten! ni fattar inte hur mycket jag vräker i mig & nu är det ännu värre! förut kanske jag åt ett riktigt stort lass mat om dagen, nu äter jag säkert 3-4 as stora lass mat! :o så jag säger bara det, FAN vilken tur att jag ska börja gymma snart!

andra:
jag vet inte om någon tar det seriöst första gången man läser eller hör mig säga det här, men jag har ett sockerberoende tydligen :( & det är ju inte bara att jag gillar godis & sånt, så jag är inte en såkallad "godisrätta" utan jag har ett beroende, det är samma sorts beroende som rökare har & alkolister. ni som röker, får inte ni eran jäkla ciggarett så blir ju ni sjukt tjuriga, det är samma för mig, får inte jag mitt socker när jag känner mina sug, då kan jag bli så jävla irriterad & dampa på allt, till slut kanske det går över, men det kommer tillbaka inom en timme :( så ni som känner mig, när jag säger att jag är skit sugen på godis & sen blir lite tjurig, då vet ni vad det är, ett jävla fuckat beroende som jag inte vet om jag har styrkan att träna bort.. så jag hoppas verkligen inte jag kommer dö ung, för om jag fortsätter som jag gör nu skulle jag lika gärna kunna få en propp eller något på grund av allt fett & socker.. :(

nu känner ni till mina två nya problem jag stött på, så nu har jag ju några stycken...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback