an ordinary summer's day today

Har haft en grym vecka alltså! :D Många härliga kvällar med underbara personer :* Onsdags kvällen och gårdagskvällen måste jag nog säga slog alla de senaste kvällarna :) Va otroligt roligt att träffa gamla kära vänner och nya kära vänner ^^ Haha :D Hoppas innerligt att de kvällarna blir av allt oftare :) Imorn blir det att träffa Alice och Monika :D Blir säkert grym roligt som alltid :)

Den 7:e kommer älsklingen hem, så måste se till att träffa honom då! :D Saknar honom som bara den! Men är lite arg på honom, för han va redan brun när han lämnade Sverige och nu är han tydligen ännu brunare? Eller brun vet jag inte, skitig rättare sagt ;) Och jag är rent ut sagt vit jämfört med honom.. Känns ju förbannat härligt :) Haha! Men jag älskar honom ändå ^^

Den 13:e Augusti blir det utebio med älskling, Alice och Monika :D Blir säkert as grymt och med mycket mys :) De ska visa Pirates of the carabien (stavade jag rätt nu?) och den är ju bra, så det blir säkert super! :D

Sen 19:e Augusti blir det Norrköping med Frida, Erika och Julia någon gång tidigt under dagen och sen runt halv 7 börjar Rix fm festival :D Det kommer bli hur ballt som helst :) Så längtar lite som en galning och vet ni vad det bästa är? ERIC SAADE KOMMER DIT! Woho :D Hur snygg och bra är inte han?!? Herreguuuuuuuud! :D:D Ska stå längst fram med min Nikon och fota som aldrig förr :D kommer bli as nice tror jag :)

Sen 23:e Augusti börjar jag gymnasiet och det är väl större än något annat :o Ny stad, nya människor och helt enkelt nytt allt! Kommer vara jätte nervös och jag hoppas verkligen allt kommer gå fint :) Vet vilka några är som sökt det programmet och jag har fått kontakt med en också :) Men det blir ju 2 klasser och det oroar mig :( För tänk om jag hamnar själv utan att känna någon? Hur ska det gå? :( Men jag ska inte ge upp utan kämpa! :D Jag ska våga och inte vara den där lilla mesiga skiten som inte klarar något! Nu har jag fått en chans och jag ska ta den :) Kommer ångra mig enormt mycket annars :o









Bilder tagna för nästan exakt ett år sedan :) Har jag förändrats? ;) Haha! Herregud..
Dock älskar jag sista bilden! :D Super snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback