1 Juni

Kom hem runt två :) Vi fick håltimme på matten, så slutade tidigare. Så när jag kom hem värmde jag på mat och satte mig vid tv:n :) Ska kanske ut till farmor sen och klippa hennes gräsmatta, vi får se när mamma kommer hem med bilen först och främst. Sen ikväll ska Emma komma över hit och kolla på Ugly Betty, Desperate Housewives och Cougar Town med mig :) Så ska nog baka en kladdkaka till dess :* Hoppas jag får det, för vi ska tydligen bli nyttiga och inte köpa/baka något onyttigt längre i sommar :s NEJ! Det är idag! Det är första! Men jag ska se till att jag ska få göra det ändå! För jag behöver inte bli nyttig, det är inte jag som vill eller behöver! Så jag SKA se till att få baka :D Men just nu är jag ski trött! Har typ legat i soffan och halvsovit och kollat Smallville :) Men nu ska jag göra något som jag inte riktigt vet än vad det är, haha! Är för trött för att komma på -.- PUSS

12 dagar kvar till Kreta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback