just because

Titta här va! En uppdatering ^^ WOW! Nej, men hade inget att göra för tillfället, så varför inte passa på? Ska strax duscha, känner att det behövs! Sen mot kvällen ska jag träffa Alice, Stefan och Monika :) Och OM ni måste veta! PÅ SÖNDAG ÅKER ALICE OCH JAG!!!!!! OCH JAG HAR ÄNTLIGEN BÖRJAT FATTA ATT DET ÄR SNAAART!!! :D OCH JAG ÄR AS EXALTERAD OCH LÄNGTAR SOM BARA DEN!!! Sen är det även skolavslutning på fredag, vilket innebär sista dagen på Södra skolan :( Visst, skit skönt! Men tusan vad jag kommer sakna högstadietiden! Men vatusan, nu börjar gymnasietiden! :D Vi får bara hoppas att jag kommer in på Stylist nu, haha! Gör jag inte det, fyfan vad ledsen jag kommer bli :o JAG VILL VERKLIGEN GÅ DEN LINJEN! Så det är bara att hålla tummarna!

Ahmen nu ska jag fixa lite sen hoppa in i duschen :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback