likeeee

Ursäkta att jag inte uppdaterade något alls igår, idag ska det bli ändring på det (hoppas jag!). Men iallafall, igår va det först skola, käkade pizza under lunchen och en burk jordgubbar under engelska lektionen ^^ Fett gott! Sen efter skolan drog jag och Stefan ner på stan, jag skulle leta efter lite grejer till Kreta :D Hittade nästan allt jag letade efter, det jag inte hittade var ändå väldigt onödigt, haha! Så antar att det va bra :) Men fick iallafall med mig hem; en vit tubtopp, ett gult genomskinligt linne, ett nagellack, flipp flopp (hehe) och hårspray :) Sen skulle han till Dress Man och kolla kostym, han måste ha en till balen/festen för 9:orna på Tallås, sen till skolavslutningen :) Så han hittade och la undan :* Sen drog vi till Violen för vi skulle in på Marema? men det blev inget med det, haha! För vi stötte på Alice och Monika, så vi satt vid korvmojjen? ett tag sen drog vi till Coffeehouse och fika :) Satt där i 2 timmar, riktigt skönt att sitta på uteserveringen när vädret är underbart! Sen blev Monika och Stefan hungriga så vi drog vidare till Stadsparken och satte oss där :) Hade det skit trevligt! Så det måste verkligen göras om! Idag ska jag först till skolan, om en halvtimme typ? Sen blir det nästan direkt till farmor och klippa hennes gräs ^^ Så ska tjäna ihop massa pengar idag :) Woho! Men vi hörs efter skolan, runt 14-15 tiden :) PUSS

Kommentarer
Postat av: monikaa

hihi jaa det måste verkligen göras om :D ja&alice, du&stefan, den bästa double dejten ever! hahaha =D puss

2010-06-01 @ 16:48:27
URL: http://monikaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback