packaaaaa

Håller just nu på att packa inför Kreta! :D Åker ju på söndag, woho! Och min resväska är ju inte lite stor heller, haha! 3 personer kan säkert dela på den, menmen, mamma och pappa valde så inte mitt fel ^^ Nu kan jag packa massor och köpa ännu mer, det får ju plats, hahaha! Nej, nu ska jag fortsätta packa :) Kanske visar en bild på all packning sen, men nu får ni vänta! Imorn är det skolavslutning och jag tycker det är skit sorgligt :( Splitras från klassen för gott ju.. Kan det bli värre? Älskar min klass! Alla är underbara för fan! Så jag lär gråta imorn på avslutningen, haha! Men en sak är säker, ska försöka hålla kontakten med så många som går :* På kvällen blir det partyyyyyy!

Älskade Frida fyller 17 idag också! Grattis älskling! Jag firar dig när jag kommit hem från Kreta :*

Kommentarer
Postat av: frida

taaack erika! älskar dig♥♥

2010-06-11 @ 00:01:14
URL: http://fridiisd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback