wiho

Usch vad dåligt jag mått idag! Men fyfan vad roligt jag hade igår kväll :D Kvällen hade absolut inte kunnat varit roligare! Så även om jag mått piss, var det fan värt det! Men nu börjar det som tur släppa (y) Så det är jag väääldigt glad över :) Så någon gång ikväll skjussar pappa mig och resväskan till Alice och så sover jag där inatt :) För imorn klockan 12 drar vi mot Arlanda, wohoo! :D IMORN DRAR VI TILL KRETA! Och jag är så sjukt jävla taggad på sol, värme, hav, god mat, en solbränd kropp och alla Kretas snygga hus! Gosh! Så inga uppdateringar på en hel vecka blir det då ;) S-y-n-d! Men när jag kommer hem nästa söndag får ni fetaste uppdateringen med bilder och allt! Fast den blir nog på måndag, kommer troligtvis inte orka på söndag ^^ Men ska nog se till att hinna med en sista uppdatering imorn bitti på Alice data, så vi hinner säga hejdå ^^ PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback