-

Jag älskar att våren har börjat komma! Jag kan använda strumpbyxor utan att fryga, har t o m börjat använda en tunnare jacka och idag hade jag klackskor! Och det har jag INTE om det är kallt! :o Och det bästa är ju ändå min lilla fjäril jag såg idag, heh! :D Så sjukt underbart härligt att se den, för direkt kändes det att, nu är det vår! Men nu är det fortfarande en bit kvar till den årstiden man verkligen längtar till, haha! SOMMAREN! Hoppas verkligen att det inte bara blir massa skit väder, regn hit och dit hela tiden.. Det orkar jag INTE med, det ska vara sol och endast sol! Så man kan bli lite snyggt brun ;) Det är nog det bästa med sommaren, haha! Okej då, jag erkänner, jag älskar även att ligga på stranden och spana in snygga kroppar, HAHA! Men vem gör inte det? ^^ Finns lite snygga filurer här och där i lilla Katrineholm faktiskt :) Men jag börjar få lite ångest! Jag vill ha navelpiercing, men får inte, jag vill ha tatuering, men har inte råd? Jag som ville ha något nytt och snyggt till sommaren börjar :( Men tydligen blir det inte så :( Men nu ska jag gå ut och fixa ihop något gott och sen blir det CSI och Cougar town! :D Woho!




bild tagen av mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback