Erika tipsar:

Som jag sa tidigare skulle jag tipsa om en liten grej :D

Jag är en sådan person som får otroligt torra händer under vintern pågrund av kylan och alla klagar på mina händer för de är så torra, haha! Lite irriterande eftersom det inte är mitt fel :o Men jag står ut ;) Men iallafall, hela mina händer blir som sandpapper och jag får massor av små självsprickor, vilket gör AS ont när man får vatten på händerna :( Jag har kört med Idomin på händerna för att få tillbaka "fettet" så händerna inte blir så torra, men det hjälper inte! Så jag hittade i ett skåp här hemma en handkräm som har hjälpt mig massor! Mina händer börjar bli mycket mer "normala" och jag har inga självsprickor längre vilket är otroligt skönt! Denna lilla produkt heter OLIV naturell HAND CREAM och den är min räddare i nöden! Så är det någon mer av er läsare som alltid drabbas av torra händer, prova denna, för den hjälper verkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback