Erika tipsar:



Mamma är underbar! Har bett henne att hon ska köpa Special K - strawberry and dark chocolate när de fick pengar och de hade det nu! :) Och eftersom jag har hur ont i magen som helst och känner mig helt slutkörd, så kände jag att en skål med nyttiga flingor och jordgubbar/mörk choklad skulle sitta fint! Vilket det även gjorde :) Dock fick jag inga mörk choklad bitar, men jordgubbarna gjorde susen bara det! Det var underbart gott! Luftigt skummiga och otroligt söta men samtidigt sura och fullkorns flingor (tror jag det är?) var helt underbart! Mums! Så är du en riktig gottare med massa skit och onödigt sockerbehov, prova det här! Det därmpar och du kommer garanterat känna dig mycket nyttigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback