fyyyfaaan!

Det här är det värsta vädret jag varit med om! Det är iskallt, det snöar och det är storm! Haha! Och det blir ju inte bättre när mitt höftben gör SKIT ont, han inte gå eller lägga någon tyngd alls på benet utan att det värker! Men just nu är jag glad, för jag sitter just nu med en milkshake och ligger under ett varmt täcke! Så det är skööönt! Och första dagen i skolan var hemsk! Förutom musiken då jag roade mig på ett visst sätt :D Jag satte på en mikrofon och sjöng och spelade gitarr inför klassen, sen kom sjuorna in, haha! Då sjöng jag för dem med ;) Haha! Trodde faktiskt inte jag skulle våga, men alla säger ju att jag sjunger bra så då måste man tro på det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback