Hellå Hellå Hellå

Duschade för drygt en timme sen, gjorde verkligen susen! Haha! Gud vad trött jag var efter att ha varit uppe till ett? Haha! Jobbigt.. Men roligt :) Nu har jag hunnit fixa mig också :D Ska bara fixa håret nu, har bara hunnit fixa med Paul Mitchell - volum spray än så länge :) Så nu ska det i lite hårspray också, heh! :) Men innan, eller nu rättare sagt, ska jag käka upp min macka :) MUMS! Min mage kräver att få lite mer av den just nu ;) Haha! Efter skolan idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt? Antingen tar jag en sväng ner på stan och inskaffar en liten pryl, dvs om jag har råd, har typ 30 just nu, men ska få 40 av Helena snart :) AAH! *hostatack!* Hahahaha! Gud, mina ögon får tårar, hahah! Alltså fan vad random jag är när jag skriver, haha! :D Kommer lite hejvilda saker då och då när jag skriver :) Men det gillar vi! Men nu ska jag mumsa klart på min góa macka :)) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback