hemma igen :)

Nu har jag och Emma varit ute och gått i säkert 2 timmar, haha! Herregud vad jag fick ont i öronen av den starka vinden! Och när vi var påväg tillbaka så började det hagla så in i helvette! Det var nästan lite dödsvarning över det, haha! Eller inte, men det var otroligt mycket! STORM! Men nu sitter jag här och ska nog hämta något att äta eller dricka :) Sen ikväll mellan 18-19 kommer Emma och Julia hit :D Då blir det melodifestivalen som sagt :) Kommer bli super kul verkligen!

Vem hejar du på i melodifestivalen?
Själv håller jag på Eric Saade eller Salem Al Fakir :D Eric har en grym låt, grym show och är grymt snygg! Salems låt är däremot hur underbar som helst! Man blir helt fast vid den helt enkelt, så enligt mig gör det sak samma vilken av de två som vinner, haha! Men om någon av Pernilla, Jessica eller de där gubbarna med låten "underbar" går vidare, då jävlar är Sverige dumma i huvet rent ut sagt!


Kommentarer
Postat av: Hanna

ERIC!!!!!!!!!

2010-03-13 @ 17:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback