Hemma :)

Sådär ja! Nu är jag hemma från en fullpackad dag :) Började som vanligt imorse vid 08:10 och slutade 15:20 vilket är grymt jobbigt! Vid 10:10 så började skolbion :) Filmen hette Prinsessa och den var så sjukt bra! Okej, dåligt att den var svensk, men budskapet i filmen var riktigt bra! Måste ses helt klart! :) Sen fortsattes dagen som en vanlig skoldag :) Efter skolan då så drog jag och Helena ner till stan och där köpte jag en liten grej, några vet om vad som händer i helgen, men ni som inte vet ska få en liten ledtråd strax ;) Sen drog vi och solade, Helena fick låna pengar av mig till det, så hon fick 40 kr till 16 minuter :) Själv körde man 20 minuter :) Och jag har märkt en grej! Haha! När jag solar, så får jag en vit fläck under röven! Haha! Måste verkligen tänka på det till nästa gång, hahah! Fast då ser jag ju hur skillnaden är om inte troskanen synd dvs :) Haha! Men nu är jag hemma iallafall, ska duscha inom en timme, vill låta brännan sjunka in innan, har liksom lärt mig att man helst ska vänta en timme eller två innan man duschar efter solning :) Då blir brännan bättre ;) Nu vet ni!

Här får ni den lilla ledtråden:


hihihi, svårt va? ELLER INTE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback