in my head

Ni suger på att kommentera ifall ni ville veta -.-

Men iallafall, nu siter jag här, som vanligt, med en macka och ett glas mjölk, haha! Shit, vad ovanligt ;) Nej, inte direkt :) Men idag är det veckans längsta och jobbigaste dag och jag är trött när jag vaknar för första gången den här veckan :o! Det kändes lite skumt, ville bara ligga kvar och da mig och sen somna om! :( Men inte fick väl jag det, nejnej.. Så det var surt! Idag vet jag inte riktigt vad som händer i skolan, förutom att alla som valt "handelsprogrammet" till gymnsieval ska tydligen till skolans "yrkesvägledare" (finns det inte någon förkortning?) Aja, vi ska iallafall dit och snacka om något? Ingen aning om vad, men då får jag och Felicia iallafall reda på om någon mer på skolan valt samma skola som oss, vilket vi inte hoppas på ;) Haha! Puss på er!


Kommentarer
Postat av: emma

förkortningen är syv pucko :<

2010-03-04 @ 07:15:23
URL: http://emmastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback