it's monday bitch!

Tja allesammans! Kom nyss hem, så nu sitter jag och fikar, hehe! Mums! Jag var ganska klantig på stan idag när vi väntade på bussen, jag glömde min väska på en stol och jag gick in i massa affärer! Haha! Som tur va kom jag på det och kunde hämta den, haha! Fan, tänk om jag glömt helt och märkte att jag glömt den när jag satt på bussen påväg ehm? Vafan hade jag gjort? Så lite tur :) Annars har den här dagen inte varit något speciell faktiskt :) Nu tänker jag lyssna på lite musik och kolla lite bloggar, sen tänker jag sätta på tv:n, så ha en fortsatt trelig måndag :) PUSS!


kavaj - H&M
linne - Gina Tricot
strumpbyxor - H&M
halsband - Guldfynd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback