NU ÄR DET SLUT!

Oh herregud, jag ska ge mig in i helvettet! Jag tänker faktiskt försöka sätta ett förbud på allt sött och då menar jag ALLT sött :( Godis, glass, dricka.. Allt.. För jag har blivit så himla onyttig, så jag måste verkligen försöka! Iallafall ge det en chans, tänk om det går vägen? (knappast) Tänk om jag skulle klara det och äntligen får ett slut på mina sug och mitt sockerberoende? Jag vet att det kommer bli oroligt svårt, eftersom jag har ett sug minst en gång per dag, men jag ska verkligen verkligen försöka! Så vad tror ni, kommer jag lyckas eller faila DIREKT!


Jag tänker börja redan på fredag, så jag har den svåraste stunden avklarad, dvs helgen! Det är då suget är som störst och jag har störst chans att misslyckas! Så klarar jag av helgen utan något sött alls, då kan jag klara av vilken dag som helst! Så vi får se på måndag ;) ÖNSKA MIG LYCKA TILL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback