..och jag vill ju ha dig

Har nyss duschat och jag känner mig riktigt fräsh nu :) Nu ska jag berätta något som är konsigt för mig och säkert många andra, men ni vet när man reser sig upp för fort ifrån en liggande ställning till stående och man får helt svart för ögonen? Sånt får jag hela tiden verkligen! Ibland är det inte så farligt, men ibland vinglar jag till så jag nästan ramlar ihop! Så det kan bli riktigt läskigt ibland och jag har aldrig riktigt fattat varför jag får det! Visst, det är att jag har lågt blodtryck, men varför får jag det? Och tydligen är det för att jag är lång och då när jag lägger mig ner så sjunker trycket och när jag ställer mig upp snabbt så hinner det inte höjas, så då får jag bäcksvart i ögonen och idag, för kanske 1-2 timmar sen så fick jag så och då fick jag ett enormt illamående, vilket inte var så lägligt eftersom jag satt med massor av mat framför mig -.- Så jag kände hur illa jag mådde av det.. Men som tur var gick det över :) Men är det måste finnas fler som får som jag ofta, annars är det riktigt skumt! Haha, blev lite av ett långt inlägg här om "yrsell" ;) Haha!

Ikväll ska jag kolla på Criminal Minds som har säsongs premiär :D Och avsnittet verkar as grymt! Hade tänkt plugga lite också, men ni förstår inte hur trött jag är! Förut när jag åt orkade jag inte ens skära potatisen i bitar, för jag var tvungen att ta i och det orkade inte min arm! DET ÄR SKUMT! Det var helt sjukt att man kan känna sig så trött i kroppen? Haha! Nej, nu ska jag nog sätta på tv:n istället :) Så ha en fortfatt trevlig och förhoppningsvis piggare torsdag och om ni inte har det, tänk på det positiva, imorn är det fredag :D PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback