Piggelin = MUMS!

Hejsan hejsan :) Kom nyss hem från gymmet, skit skönt faktiskt! Låg typ och sov innan, men nu är jag lite piggare, fast lägger jag mig ner så somnar jag nog, hahah! Men idag så har det varit en normal slö tisdag :) En lektion, skit lång rast och sen två korta lektioner :) Blir inte bättre! Och jag fick mig även en piggelin, som gjorde min dag ännu bättre! :D Dock blev jag utstirrad av 3 idioter, HAHAH! Eller inte, nej :D Inte en an dem iallafall ;) Haha! En kände jag inte, en är en klasskompis och den andra en bästa vän :D Så ni kan ju gissa vem som inte var en idiot? ;) Haha! FRÄMLINGEN!! :D Eller inte..! Haha! Gud! Min humor är så dåålig!! Ahmen iallafall, solen skiner och jag såg min första fjäril idag! :D Ge mig fler vårtecken, snälla! Wohoo! Ikväll blir det andra avsnitter att CSI trillogin (heter det så?) som är alla tre serierna, Miami, NY och LA :D GRYMT!! Sen blir det Cougar town :))) Massa skoj det med! Men nu orkar jag inte skriva mer, mina armar börjar värka lite, hahah! Kör man för första gången med hantlar och sen massa andra grejer för arm musklerna blir det såhär..! Och tänk er hur min morgondag kommer bli :( Usch! Någon måste ta hand om mig, hah! ;) Men nu ska jag luta mig bakåt och njuta av solen och min sköna säng! :D PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback