puh.. trött som attans!

Huh, nu har jag skrivit bokrecensionen till "På västfronten intet nytt", äntligen! Haha :) Har varit liiite efter med den delen senaste tiden, hehe. Nu är det bara "Hungerspelen" jag ska läsa och skriva recension på också.. Fy! Hela min helg kommer försvinna direkt! -.- Men men, får jag godis klarar jag mig, hihi! Blev lite mutad förut, fick 2 bitar för att börja läsa och skriva, sen när jag var klar fick jag en till, haha! Så grymt lättmutad jag är!

Ikväll tror jag vi ska äta tacos? Eller jag har ingen aning, såg en sallads skål förut, så antog det, haha! Men vi märker sen när maten står på bordet och en hungrig Erika sticker huvudet över grytan/kastrullen/fomen? Haha! Vad det nu blir jag kommer nosa mig fram till lär vi märka, haha! Och jag upprepar mig om samma sak typ 1000 gånger har jag märkt och det visste Felicia redan, för det var med henne som jag upptäckte det, haha!

Här får ni två låtar som är högt på min topplista denna vecka:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback