Today is the day

Godmorgon........... Pappa var inne och väckte mig för 20 minuter sen.. Fan! Ska åka och träna med honom snart, så är tvungen att gå upp nu, KÄNN MIT LIDANDE! Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att, i eftermiddag händer det!!! Och ni BORDE fatta vad jag menar ;) Haha! Eller om ni inte gör, så kommer ni få veta senare idag :) Måste även plugga.. Usch! Men måste man, så måste man.. Men nu ska jag gå upp och hämta lite frukost, sen drar vi iväg :) Så ni som inte är vakna än, SOV GOTT! Och ni som är vakna, SYND FÖR ER! :D

Kommentarer
Postat av: kangas

ehm har varit vaken i 27 timmar!!!! :o<333

2010-03-27 @ 09:31:48
URL: http://kangaz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback