värre än värst..

Usch! Har fått as ont i magen :( Brukade få den här sortens ont hela tiden förut, men har inte haft det på hela det här året.. Trodde det försvunnit, men nu kom det igen :'( Det känns som allt bara brister och massa massa knivar huggs rakt in i magen.. Jag kan få som panikångest på grund av den och ibland är det så illa att jag inte ens kan röra mig :( Men nu vet jag iallafall vad det är som orsakar detta, Mcdonalds mat, haha! Det är skumt, jag vet! Men varje gång jag ätit det så tar det en halvtimme, högst! Sen kommer smärtan.. Flera av mina vänner har varit med om den när de antingen vart med mig eller ska vara med mig.. Har varit tvungen att avboka massor på grund att denna smärta :( Så ni som ibland klagar på magsmärtor som varar kanske 5 min, HÅLL KÄFTEN! Prova på min smärta en gång så ska du se hur jävla illa det kan vara för vissa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback