wonderland

Grymt fint väder idag alltså! Snön smälter HELA tiden! Det droppar från alla möjliga platser överallt! :D Och det är super varmt utomhus, vilket är underbart! Så den här dagen har varit kanon :) Nu har jag varit hemma i kanske 1-2 timmar och jag har hunnit äta macka och druckit ett glas mjölk, haha! Grymt hungrig fortfarande, eftersom jag inte ätit ett dugg i princip på hela dagen :( Så har haft ett smått illa mående pågrund av det :( Men hoppas det går över lite nu när jag ätit och sen när det blir middag :D Just nu sitter jag och kollar på That 70s show :D Grymt bra serie verkligen! (y) Och som ni märker har jag blivit skit dålig på uppdateringen, men ska försöka få upp den som vanligt igen :) ASnnars får ni nöja er med något inlägg per dag :) PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback