brännboll dåva!

Haha, vafan! Har hesheten försvunnit? Neej, skulle inte tro det! Så idag kommer jag låta petetisk, men det får alla ta :D Hah! Men nu sitter jag iallafall och käkar en macka, för ska snart dra iväg :) Börjar halv nio, men ska först in på Ica Nära och köpa halstabletter :) Behöver det verkligen kan jag säga! Dagens planer är iallafall brännboll nu under förmiddagen? Och vet inte riktigt hur långt in på eftermiddagen vi kör? Har ingen koll alls här :D Sen efter det drar iallafall jag vidare till ungdomsmotagningen och fixar p-piller och sen ska jag fixa en till grej :) Sen har jag inte så många fler planer? Haha! Jo, ikväll blir det massa tv! WOW! Haha :) Nej, nu ska jag trycka i mig resten av mackan, sen dra iväg, PUSS


De här snyggingarna följer med idag och vi hoppas på sol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback