...

Fyfan! Fick hem ett brev ifrån H&M idag där det stod att jag inte kommer få mina brillor :( Jag har fan väntat på dem i över 2 månader och det var dem jag ville ha mest! Och så får jag dem inte? Fyfan! Vad ska jag göra nu då? Jag har inga solglasögon! För jag tänker fanimej inte använda några jävla fjortisbrillor, fuck no! Måste verkligen ha ett par, men det finns inga sånna på H&M i stan och ska jag köpa måste jag till Norrköping och hur ofta åker jag till Norrköping? Aldrig! Och hur ofta åker mina föräldrar till Norrköping? Aldrig! Så jag tror verkligen att jag kommer få tag på ett par! :D Eller inte!....... Är så himla arg! Ville ju ha dem! Okej, de finns på t ex Gina Trcot med, men inte i blå? :( Och jag ville ha blå...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken häftig blogg du har! :D

2010-05-11 @ 19:32:48
URL: http://iinyourfface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback