:)

Haha, tänkte bara säga att jag sökt på IP-adressen och fått fram att personen vars kommentarer jag svarat på kommer från Nybro i Kalmar :) Och du som sa att jag inte skulle lyckas? Tydligen har jag läsare över hela Sverige ;) Haha :) Känns lite knäckande det där faktiskt :D Visst om du var Katrineholmare som jag, då hade det varit en annan sak, men liksom, du läser min blogg och bor säkert 50 mil eller mer ifrån mig, dvs ett halvt Sverige ifrån mig, så snacka inte om att jag inte kommer kunna komma någon stans med min blogg eller lyckas! Du motbevisade just dina egna ord!

Kommentarer
Postat av: frida

sv: joo det funkar väldigt bra! har ändå inget annat för mig då så :D pic a day bby! (: <3

2010-05-20 @ 11:36:22
URL: http://fridiisd.blogg.se/
Postat av: erika

Jag säger det man jäklas inte med min erika å speciellt inte ngn som heter erika för vi är bäst ;)<333

2010-05-20 @ 15:19:41
URL: http://thelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback