Hm..

Anonym om 1:a negativa kommentaren::
ne men det låter ju som de!
Du tror att du är nått och kommer komma nånsatns med din blogg men hahaha det kommer du inte lyckas med;) Du tror att du är så jävla bra och allt men hmm nja det stämmer fan inte IDIOT!


Du kanske tycker det låter som det, visst, det är okej :) För alla tar saker på olika sätt, men du har fan ingen rätt att kalla mig idiot! Liksom skriv ditt namn eller mail om du nu tänker fortsätta hålla på, du är feg som fortfarande går på som anonym! Och en sak är säker, de som känner mig vet att jag inte satsar på att komma någonstans med min blogg, jag är skit nöjd med hur jag har det nu och jag vill inte att alla ska veta vem jag är eller vad jag gör dagligen. Jag vill ha ett eget liv som några få kan läsa om i min blogg, skulle bara tycka det var skrämmande om vi säger 1000 unika läsare läste min blogg! Jag vet ju inte vilka 90% av dem är då säkert! Liksom, jag vill inte ha det så, så nej, jag försöker inget och nej, jag vet att jag inte kommer lyckas men jag är lika glad för det :) Haha! Jag är en simpel småstads tjej som startat en blogg och jag är förbannat nöjd med att ha runt 80 unika läsare per dag :) Och jag måste få fråga, på vilket sätt har du fått för dig att jag tror att jag är så jävla bra på allt? Känns lite konstigt, för jag har inte försökt förmedla det i mina inlägg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback