just call me later

Sovmorgon till 9:30 då ;) Grymt skönt! Men är iallafall färdig redan nu, så vet inte riktigt vad jag ska göra i en halvtimme till, haha! (går alltid upp för tidigt!) Idag har jag min klänning jag skulle haft till skolavslutningen, men som var för kort :( Så den får bli en längre tröja istället :D Funkar exakt lika bra det! Idag ska vi i skolan recensera musikalveckorna och kolla på Söders komet företag :) Jag vet redan vem jag ska rösta på, haha! Sen slutar vi klockan 13:00 :) Och tydligen firar vi mamma imorn innan hon åker till Åland :) Men ikväll blir det grillning! Woho! Iallafall vad jag tror? Måste kolla med tjejerna sen :) Nu ska jag fortsätta äta min frukost, så vi hörs sen, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback