just who I am

Haha, oups! Har inte hunnit uppdatera något idag :) Har suttit ute i solen och kollat på film idag :) Så har blivit lite brunare och smartare (eller inte) Haha! Nej, men kollade på Kick-Ass :) Förbannat rolig! Men så jäkla överdriven, haha! Säger som syrran min, Kill Bill för små barn ;) Ska strax fräscha upp mig lite, för imorn drar jag till skolan :) Har varit förbannat pigg idag och mår himlans mycket bättre idag, så det är skit skönt! Så imorn bär det av dit och vi ska tydligen få våra klasströjor/byxor imorn också, woho! Och något jag hoppas på är att vädret förblir detsamma imorn! Det är ju underbart! :o Vet inte riktigt hur varmt det är, men om jag chansar har det varit runt 20°C idag! Minst! :D Och det gillar vi skarpt! Nej, nu ska jag hoppa in i duschen och fixa massor :) PUSS

27 dagar kvar till Kreta för er som ville veta! :D:D

Kommentarer
Postat av: ghjykuiluhl

HAHAHA den kollad jag på med pojkisen i söndags! xD såå meningslös film egentligen Xd

2010-05-17 @ 23:04:42
URL: http://johannatuvesson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback