sick girl goes even more sick

Bu! Har feber också :( Så tog 2 Alvedon för en timme sen också, så det känns redan mycket bättre nu :) Fortfarade varm och fryser, men börjar dämpas lite :) Vi får dock se hur det blir med skolan imorn, vill ju träffa mon amour, men vill inte göra stackarn sjuk :( Men när jag sa det till honom så sa han att det inte spelade någon roll ♥ Så vi får se hur det blir, kanske känner mig jätte fräsch imorn, fast det brukar inte vara så! Brukar må skit på morgonen och sen under dagen så blir jag skit fräsch! Lite irriterande det där att må dåligt på morgon och kväll, men inte under själva dagen? Haha! Skumt det där ;) Haha, jag tänkte visa två bilder på mina nya bästa vänner nu :) Så de kommer alldeles strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback