sjuk tjej säger godmorgon

Det blev att stanna hemma idag :( Mår verkligen inte bra! Näsan bara rinner, halsen är patetisk och jag mår allmänt dåligt, så har tagit två Alvedon :) Har även tagit Kan Jang och C-Vitamin :) Idag är det förbannat fint väder ute, så om det blir varmare kanske jag passar på att sola lite? Vi får se om jag orkar, haha :) Det lär väl bli mycket tv tittande idag, så kanske degar framför den istället :) Låter en aning skönare när man är sjuk! Funderar även på om jag kanske skulle ta och sova lite? Är riktigt trött..

Nej, nu ska jag nog.. Jag vet! Jag ska kolla om rabarberna växt tillräckligt mycket, då kanske mamma är såpass snäll att vi kan baka rabarberpaj idag? :D:D T'nk vad gott det skulle va! :( Hoppas!

Och om ni vill veta så nyser jag hela tiden, haha! Har haft flera nysattacker nu under  morgonen som alla innehåller 3 nysningar på raken, haha! Irriterande! VÄNTA! Fan, trodde jag skulle nysa nu, men den kom inte xd Hatar när det blir så!! :o Fyfan för den känslan, haha!

OCH! JAG MÅSTE BLI FRISK TILL TORSDAG! DÅ SKA JAG PÅ KRYSSNING SOM NI SÄKERT REDAN VISSTE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback