sun sun sun sun

Kom hem för en kvart sen ungefär :) Cyklade hem med Julian, han skulle till något företag och hämta något tror jag. När jag kom hem satte jag på mig mina grå hotpants som jag strosat runt i ett antal dagar nu här hemma, haha :D Och så satte jag igång och gjorde en sockerkaka :) Och jag hade ju min baktanke som Emma kallar det ;) Jag får ju göra glasyr till då! Woho :D Fett gott! Så nu får den i ugnen och den är väl klar om ca 25 minuter? :) Ska nog gå ut och sätta mig strax och njuta lite av solen och värmen, men ikväll bär det av till Djulö :) Kommer dock inte dricka något, förutom läsk, haha! Går ju på antibiotika/pencelin/medicin, haha! Skit samma vad det heter, så jag får inte dricka något, men jag är glad för det :D Så blir att vara nykter ikväll då :) Men det blir trevligt ändå, men skriver mer sen, så vi hörs! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback