sunny day

Godmorgon, ni skulle bra allt vilja höra min röst nu? Men det ska ni ha klart för er, att det får ni inte! För helvette vad patetisk den är, så grymt jävla patetisk! När jag pratar vanligt viskar jag, viskar jag hörs inget? Liksom, haha! Men okej, jag vaknade nyss, självklart att rösten blir lite knasig då och hes, men det här var väl ändå överdrivet? Så hoppas innerligt att det släpper inom någon timme :D För klockan 8 bär det av till skolan, woho! :) Men iallafall, sitter just nu och dricker te, i förhoppningar om att det ska hjälpa mot halsen som gör förbannat ont! Ska nog köpa halstabletter idag, så jag kan få lite extra hjälp :) Men, jag skriver mer sen, så vi hörs! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback