this feeling

Vaknade för en kvart sen av att pappa kom in och ryckte i mina ben.. (dum pappa där) Så kunde inte somna om sen, så fick lov att gå upp -.- Så när jag stod i köket och pratade med honom upptäckte jag alla myggbett på benen! Så jag satte igång och dra händerna över benen och kände hur många det var och det var förfan MASSOR! Så jag räknade dem.. 15 på höger benet och 14 på det vänstra.. Så sammanlagt 29 myggbett :) (y) Usch.. Fuck om det börjar klia bara! (det kliar pytte pytte lite nu) Men idag ska pappa och jag dra ut till farmor för jag ska klippa gräset hos henne och tvätta hennes fönster och tjäna lite cash :) Så hoppas innerligt att vädret håller i sig! För jag tänkte faktiskt gå runt i bikini överdel och shorts! Så det måste vara stekit idag! :D Som igår fan! Då var det för varmt dock eftersom jag hade jeans, men perfekt idag för att hålla på ute i så lite kläder :) Men nu ska jag ta och käka frukost och ta medicin, så vi hörs antingen innan jag drar ut till farmor eller efter, dvs eftermiddagen/ikväll :) PUSS


bilder från öland -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback