up up and away

Hejsan :) Nu är jag hemkommen. Har varit i skolan såklart och drog hem lite snabbt för att duscha, sen drog jag vid tre tiden ner på stan med Emma och mötte upp Alice :D Vi kollade runt lite, sen drog vi till Coffeehouse och åt :) Förbannat gott där alltså! Sen drog vi till Gottan och köpte glass ^^ Mums! Och sen vidare till solariet, körde en 24 minutare igen, så hoppas jag blir riktigt brun nu :)) Vill ju inte vara blek när vi åker till Kreta, woho! 16 dagar!!!!! Alice och jag längtar! Om mindre än en timme så ska vi kolla på en film :) Hoppas den är bra! För vi har laddat med varsinn Marabou Polka ^^ Så hoppas inte vi slösade med vår laddning! ELLER DET KAN MAN INTE!! Inte när det är choklad, waah! Haha :D Nej, nu ska jag nog ge er en låt för fredags kvällen :) Grym fan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback