watching you

Har precis kollat på Resident evil :) Helt okej, men inte jätte bra. Nu äter jag en macka och dricker ProViva :) Har även tagit en till sån där enorm tablett :( Det är jobbigt att svälja! Även om jag delar den xd Ska nog plugga lite snart också, har inte gjort det på några timmar nu xd Sen 16 någonting tror jag :) Har även hela morgondagen på mig så :) Men det är ju ganska mycket som ska bli gjort.. Ergonomi (är nästan klar), U och I länder (börjat) och Författar arbetet som jag inte ens börjat med än och allt är ganska stort och tar förbannat lång tid! Så.. Hela min morgondag är uppbokad av plugg också -.-  Nej, nu ska jag firtsätta äta, sen sätta igång med pluggandet, hörs senare :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback