jag tog en kula för dig

Hola amigos! Väcktes runt 8 tiden av mamma som undrade om jag skulle med ut till farmor och fixa, men vem orkar gå upp då? Så jag sa nej och somna om till tjugo över 10 :) Från dess till nu har jag kollat klart på The blind side, grym film! Ska nog duscha snart och sen blir det att fixa lite, för senare under eftermiddagen tror jag det är drar familjen till mormor och käkar :) Galet gott kommer det bli! Gårdagen spenderades endast hemma i antingen sängen eller soffan, haha! Låg i ett flertal timmar i sängen med Tufsan, sen kollade jag på filmer bara ;) Det fick bli Letters to Juliet och Piranha :) Och halva The blind side. Men nu ska jag ta tag i mitt liv istället för att ligga och dega i sängen ;)
Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback