this day will be remembered

Kom hem för ett tag sedan :) Så nu sitter jag i soffan framför kamin med en varm brasa tänd :* Snart blir det käk också! Kan inte bli bättre :D Dock vet jag inte om det blir gott! Pappa gör rotfruktsplättar? Verkar lite sådär, men antar att man ska klaga efter att man smakat och inte innan ;) Och jag har inte glömt bort det jag skrev igår, jag vill till gymmet! Så vi får se om jag kanske kan få med mig pappa? För jag orkar INTE åka ner själv! Annars får det bli någon annan dag :) Funderar även på att fråga föräldrarna om jag får sno alla burkar och flaskor och panta och tjäna lite cash, men även där behöver jag skjuts ^^ Men nu ska jag ägna mig åt annat, så vi hörs!
Kisses


Snyggt med skugga i halva ansiktet så allt på vänstra sidan ser as mörkt ut -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback