2 days left

Oj vad tiden går fort! Nyss var det sommar och nu är det min födelsedag om 2 dagar? Herregud.. Julafton om en vecka kanske också? Haha :) Nej, men tiden går alltid så fort så det känns som man missar massor hela tiden xd Men nästa är ska jag se till att göra massvis under sommarlovet :D Sånt som blir minnen för livet! Men iallafall, fyller som sagt om 2 dagar, dvs på fredag :D Så kommer bli sjukt roligt då, för vi kommer inte fira mig då utan på lördag, för på fredag drar familjen till Stockholm :D Sen på kvällen ska vi till Cirkus och gå på Queen-musikalen :D Kan absolut inte bli bättre! Längtar som en gaaalning! Synd bara att man inte får ta några bilder :( Men skit samma, det blir ändå en stor upplevelse som jag kommer komma ihåg ^^ Det blir nog min... 5? Musikal jag varit på :) Älskar musikaler verkligen! Speciellt när det är bra låtar också :D Som en av musikalerna jag va på som va med skolan, röda nejlikan eller vad den hette, visst, den va väl okej, men den va ju inte direkt bra xd Sen har vi Mamma Mia som också va med skolan, den va grym, eftersom den har en bra handling och låtarna är kanon! :D Och nu är det Queen låtar, AWESOME! Det kan verkligen inte bli bättre :o Så nu vill jag ha fredag! :D:D Men nu ska jag nog kolla på sista avsnittet av säsong 9 - Smallville ^^ För på lördag kommer avsnitt 1 säsong 10! :D Jag vet, hur grymt? Haha :D Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback