a sick girl

Mår absolut inte bra kan jag ju först säga -.- För det första är jag förjyld och halsen är förbannat jobbig, eftersom den gör ont, jag är hes och det är något med halsen som gör att jag mår illa hla tiden.. Sen mår jag även dåligt för det är "dåliga tider" om man kan säga så? Så illamåendet beror nog på det med lite, mår alltid dåligt när det är "dåliga tider" :/ Men hoppas det går över snart, för jag har haft såhär förut och det är INTE kul att må illa dag för dag, hela tiden! Man är inte hungrig eller något och äter man något smakar det bara dåligt eller så känns det bara som om det växer i munnen på en :( Men måste fanimej se till att bli frisk och ens bättre till på fredag, för då fyller och jag vi ska till Stockholm hela familjen :) Så kan ju inte va sjuk då inte! ;) Men nu ska jag gå och kika i min hals och se hur den ser ut, så ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback