fan också!

Fan också! Inte en endaste dator här hemma har Photo shop?! Syrrans dator krasha för ett tag sen så det försvann, vi raderade från min förra bärbara och mamma och pappa har aldrig haft det? Och vi har en PS 2.0 (haha) men vem fan vill ha det? JÄVLA SKIT! Och jag kan ändå inte ha det på min mac :s Jag behöver ju speciellt för mac, inte grejer för Windows? Liksom vafan.. Så jag funderar starkt på att köpa/beställa hem Adobe Photoshop Elements 8.0 för Mac. Hade gärna tagit CS5 men det är jätte dyrt och 8.0 kostar faktiskt bara ca 1000 kr :) Perfekt! Och cs5 typ 4-5000? Haha, no way! Så vi får se, för en sak är säker; JAG KLARAR MIG INTE UTAN PHOTOSHOP!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback