I can't find my way back home

Var som sagt ledig idag med, blev dock ingen sovmorgon för det ;) Gick upp halv nio -.- Men men, jag kunde tydligen inte sova längre, haha! Idag har jag "försökt" göra ett reportage....... (!) Men det är så jäkla svårt och jag gör bara fel :( Gjorde ett som jag skrev massor på, nästan hela två sidor! Och så har jag gjort helt fel... Fyfan för det :( Så vi får se om jag håller mig till mitt förslag eller om jag blir tvungen att komma på något nytt -.- Imorn är det skola igen och efter skolan får vi se vad som händer :) Tror jag har planer, så vi får se :) Det är även en fest imorn kväll, men måste ta tåget dit då och det senaste tåget hem går 20:30 och det börjar 20:00? Hm.. Så det funkar ju inte så bra :) Annars har jag en fullproppad helg med roligheter :D Men nu ska jag nog mumsa vidare på min B&J som står i frysen och låta min smärtande rygg vila lite i soffan ;) Men vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback