limpa, salladsblad, ägg, majonäs och MASSOR av räkor ♥

Idag började jag 9 och då hade vi Stylist lektion :) Så det var bara att tvätta bort sminket och köra igång :) Vi blev lottade med vem vi skulle va med så jag blev med den andra Felicia i klassen :) Så fick sminka och fixa hennes hår och hon gjorde detsamma på mig :) Sen hade vi lunch och det va faktiskt äckligt! Det enda som va gott va såsen, grönsakerna och knäckemackan ^^ Haha! Sen hade vi engelska lektion i 2-3 timmar -.- Vi har bara 2-3 timmars lektioner den här veckan :( Fett jobbigt! Imorn har vi bara matte och svenska, FYFAN! Men nu är jag hemma och jag har nyss käkat en räkmacka ♥ As gott! Och pappa håller på med middagen nu, det blir ärtsoppa och pannkaka :) Dock äter jag inte ärtsoppa (blä) så det blir bara pannkaka för min del ^^ Ikväll blir det att kolla på Idol som har säsongstart ikväll :D As nice! Men nu ska jag fortsätta kolla på Scrubs, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback